Kurai Yuurei

piątek, 21 lipca 2017

Chwilowy Zastój

Tak, tak. Ja wiem, że tyle czasu minęło od poprzedniego Aktu z zawartością, ale cóż zrobić, gdy pilniejsze sprawy są na głowie.

Mam niezły zapierdziel w robocie. Od czasu gdy nowym naczelnikiem jest fajna osóbka w Starostwie to wiele się zmieniło. Mama się tam zatrudniła i dobrze jej idzie. Tylko co z tego, skoro jej praca z domu spadła na moje barki.
Muszę o wielu rzeczach pamiętać, nie wyrabiam się z aktualnymi robotami, mam jeszcze dużo zaległych.... Ech... brak słów...

I w żadnym wypadku porzucam projekt. Nic z tych rzeczy. Robię to Aktu, bo nie mogę się nadziwić, że mimo jednego wydanego rozdziału w Maju jest już 14 polubień na stronie FB ;) W ogóle nie patrzę i nie śledzę tego. Mało mi zależy czy będzie 100, 200 czy 500 polubień :P Nie robię mang dla poklasku, by grupa była sławna itd. Po co? Robię, bo chcę i lubię, a żeby nie było, że te laiki są na próżno, to postanowiłem dać znać, że żyję xD

Żeby rozwiać wątpliwości to w niedzielę zawsze coś powklejam ;) Jest już 1/3 mangi następnej. Właśnie jedną stronkę zamieszczę.


Soyokaze

2 komentarze:

  1. Ostatnimi czasy nie zaglądałam, bo nie miałam okazji. Także jestem dopiero dzisiaj. Nie ważne, że tyle czasu minęło ja będę czekać. :) Powodzenia z dziewczyną. :) Miły taki przyjemny splot zdarzeń. Bo mój ostatnio splot zdarzeń nie był za bardzo przyjemny. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praca idzie, tylko trzeba od nowa zacząć edycję. Linki do oryginałów mi zginęły i muszę od nowa, a edycja nie jest aż tak przyjemna w tej drugiej mandze.

      Co do dziewczyny to jakoś rodzice też ją czasami spotykają w realu. No ja jestem typem, który nie realizuje i nie ma parcia w te sprawy. Gdy inni po prostu usiedzieć nie mogą, by kogoś mieć, z kimś być, to mi to nie na rękę. Ot się w tym "romansach" nie odnajduję i jestem zbyt niezależny i brak silnych potrzeb do ludzi :)

      Taiyou no Hitomi widzę nie jest typowym romansidłem. Jak się przeczytało po angielsku to się wie jak się zmieniła główna bohaterka ;)

      Usuń